joi, 27 ianuarie 2011

"Mari Corăbii"


Andrei m-a anunţat că se apucă de construcţii navale de îndată ce a văzut la televizor reclama ce ne îndeamnă să cumpărăm o revistă împreună cu piesele componente ale unui galion medieval.

- Că tot voiai tu să facem o croazieră pe Mediterana. îmi argumentă reducând la proporţia realelor posibilităţi dorinţa mea.

Cum nu avea sens să protestez invocând diferenţele vizibile dintre un galion medieval şi o navă de lux cu servicii all-inclusive, m-am arătat de acord să cumpere jucăria respectivă ca să aibă ce meşteri. (pentru că oricum locuim la casă cu gospodărie mare şi nu prea avem de lucru…)

Ieri seară, soţul meu tocmai întors de la serviciu îmi arată triumfător minunata lui achiziţie: "Mari Corăbii".

- Uite, îmi zise, cred că vom petrece nişte seri plăcute împreună, că mă tot baţi la cap pentru că urmăresc GSP. Tu vei spăla vasele, iar eu voi sta lângă tine şi voi asambla galionul.

- Probabil va trebui să am grijă să ai şi o farfurie cu prăjituri în faţă, nu? Ia dă-mi să văd ce scrie pe jucăria ta. Ha! Credeai că asta-i toată corabia? Sunt doar primele piese, dragule. Va trebui să cumperi toată colecţia înainte de a te apuca. Şi după cum văd, doar primul număr are preţul „promoţional” de 6,90 lei… Până la urmă cred că va costa cât o croazieră adevărată.

- Da, dar şi când o vom expune pe birou…

Mi-am imaginat ce călătorii vom face din port în port, urmărind traseul cu pixul, aşezaţi comod în fotolii şi privind la hartă.

M-am simţit jefuită de-un vis. Aşa că doamnelor, dacă soţii vor să-şi cumpere galionul, aveţi grijă, e un vas cu piraţi!


P.S. În tot răul e şi-o veste bună: se întoarce flota acasă!!!

Later Edit:

Pentru cine doreşte un forum interesant pe această temă, puteţi vizita acest site: http://corabii.webs.com/