marți, 17 ianuarie 2012

17 ianuarie 2012

Nu-mi pot accesa tabloul de bord!
E una din acele defecţiuni ciudate ale blogger care afectează în mod preferenţial anumite funcţii şi anumite persoane? Măi să fie!
De câteva zile mă tot plâng în stânga şi dreapta, dar nimic nu se remediază.
Două prietene mi-au scris pe mail „adio, good bye!” că de ce nu le postez comentariile.
Eu, biata mine, inocentă.
*
Petrec citind „Sacrul” de Rudolf Otto.
Missouri consideră cartea un sopoforic.
*
Am un gust amar. La douăzeci de ani ni s-a spus „huligani”, ştiţi voi, în fraza aceea celebră: „Huliganii şi agenturili străine”... nu ştiu ce fac ţării.
Apoi am fost „golani”.
Acum suntem viermi.
No, bine.
*
Era atât de frig azi dimineaţă, încât mi s-a lipit mâna udă de mânerul porţii.
Am spart nuci şi am pus pe tăviţă pentru piţigoi.
*
Şi iarăşi acel gust amar. Nu mai suntem fraţi: suntem galbeni, portocalii, suporteri... Deşi poate suntem membrii aceleiaşi familii. Cel care dezbină e satana.