luni, 14 februarie 2011

Unii au noroc în dragoste...


Eu în mod sigur nu fac parte din această categorie. Însă ce-i al meu e pus deoparte! Pentru că eu mă încadrez în rândurile celor cu noroc la bani.

Dacă există organizaţii secrete care studiază fenomene ieşite din comun, fenomene ce sfidează bunul-simţ şi legile probabilităţii, cred că ar trebui să mă caute. Ia gândiţi-vă: de câte ori în viaţă aţi câştigat premiul cel mare la loterie? Care sunt şansele să-l câştigaţi atunci când jucaţi? Citeam undeva că e mai probabil să mori în drum spre loterie, decât să iei potul cel mare…

Ei bine, eu l-am câştigat de MAI MULTE ORI.

Nu ştiu combinaţia norocoasă, nu ştiu cum se întâmplă, vă jur. Am noroc şi gata!

Iată şi azi, de ziua îndrăgostiţilor, eu am câştigat un milion de lire. Şi nu e prima oară. A trebuit să refuz un rege african, o moştenitoare indiană şi un misionar de nu ştiu unde care voiau cu toţii să-mi doneze averile lor. Ce să fac eu cu atâta bănet? Nu e destul că iau banii loteriilor engleze chiar şi fără să joc?!

Microsoft Award TeamRegistered Under The Data Protection Act.(Registration No:-MSN560601Z).The Microsoft House Prescot, London E1 8RP.United Kingdom.(Information Service)The Microsoft Mega Jackpot Lottery, United Kingdom wishes to inform youthat the results of our 2011 New Year Bonanza Lottery

International Program held in Great Britain is out. Your e-mail account have been pickedas a certified winner of a lump sum pay out of £1,550,952.00.(One MillionFive Hundred And Fifty Thousand Nine Hundred And Fifty Two PoundsSterling) credited to MICRO (LOTTERY) CHIP NO:9465206. The winning ticketwas selected from a Data Base of Internet E-mail Users,from which yourAddress came out as the winning coupon in this category "A" ballotlottery. You are therefore required to contact our Claims Department withthe details below quoting your winning number:MICRO (LOTTERY) CHIPNO:9465206 for validation:You are to contact the Claims Consultant with the details below:Contact Person: Barr. Mary Caldwell.E-mail : micros_onlineclaims@live.com

THE BENEFICIARY/OWNER OF THE WINNING E-MAIL SHOULD COMPLETE OUR CLAIMS FORM.FILL THE INFORMATION BELOW:Name:AgeSex:Marital Status:Tel/Fax:Address:Occupation:Yours Sincerely,Dr. (Mrs) Elizabeth AndreOfficial Spokesperson and Director of Communications Microsoft MegaJackpot Lottery

P.S. Voi din ce categorie faceţi parte? A norocoşilor în dragoste? Sau a norocoşilor la bani?