vineri, 25 februarie 2011

Îmi place


Irina, spre deosebire de Tetris, nu ştie că eu nu primesc nicio leapşă şi tocmai de aceea n-am încotro, trebuie să-i răspund. :D

Adică să-i scriu ce-mi place. Iată câteva dintre lucrurile care-mi plac şi pe care le pot numi aici:

În afară de zilele însorite şi fără probleme, de dimineţile când nu am de gătit, şi de cele când putem dormi târziu, de serile când ne permitem să stăm până pe la două-trei urmărind filme horror, de luna aprilie când încep să cânte privighetorile şi de luna mai când înfloresc salcâmii, de combinaţia cafea cu ciocolată şi răscolitul prin librării îmi mai place şi:


1) Să citesc până lumea din jur dispare


2) Să descopăr legături misterioase între cărţi


3) Să mă recunosc în trăirile unor personaje


4) Finalurile fericite şi neverosimile, dar şi cele tragice şi tot neverosimile


5) Poveştile simple pe care autorul nu le complică şi cele complicate pe care autorul nu le simplifică


6) Romanele care sunt „ca o oglindă purtată de-a lungul unui drum”, cu condiţia ca în oglindă să se întrezărească mai mult decât ceea ce se află pe acel drum


7) Cărţile care mă ajută să descopăr în mine lucruri despre care nu ştiam, deşi erau acolo de mult timp.




Şi la final trebuie să recunosc deschis: îmi place la nebunie SCAI!