miercuri, 11 ianuarie 2012

Africa neagră


I-am spus Cristinei că voi adera la ideea ei de a consemna măcar săptămânal un lucru bun care ni s-a întâmplat, ceva care ne-a bucurat, ne-a făcut inima să tresare.
Ştiu că titlul postării pare ciudat pentru ceea ce va urma, dar veţi vedea că totuşi există o potriveală...
Ce mi s-a întâmplat pozitiv în aceste zile?
Îmi pierdusem speranţa că voi găsi ceva tocmai în săptămâna în care a venit factura de la energie electrică, deşi a avut şi ea rolul „de a-mi face inima să tresară”.
Mi s-a întâmplat chiar şi un lucru bun: Missouri a făcut un  gest decisiv pentru ca să mă determine să strâng bradul.
Nu aş putea însă trece pe listă maliţiozitatea cu care butelia a hotărât să se termine exact când ar mai fi fost nevoie de vreo 15 minute să se coacă un blat de prăjitură. Nu, asta nu.
Şi pe când credeam că am ratat postarea din această săptămână, ce mi se întâmplă?
Văd eu într-o seară o emisiune pe Antena 3.
O super emisiune!
Dana Grecu şi Radu Tudor m-au făcut să mă bucur. Mai este cineva care are curaj să spună că Regele e gol...
Suntem o ţară din Africa neagră, aici am ajuns.