joi, 27 octombrie 2011

Teoria conspiraţiei?


Citeam liniştită, era seară, cana cu ceai de măceşe aburea discret pe noptieră, iar Missouri îşi găsise în sfârşit locul în poală la mine.
Doar Andrei se fâţâia de colo colo prin casă fără rost, deşi televizorul revărsa ştiri.
Când a trecut a şaisprezecea oară prin hol, l-am întrebat cu un glas ce se voia dulce:
-         Ce-ai, dragă?
-         Nu ştiu ce să mai scriu pe blog. veni mărturisirea şocantă. (Cel puţin depăşise momentul cu Steaua – Maccabi Haifa, 0 – 5).
-         Păi scrie şi tu despre extratereştrii de pe Lună.
-         Am scris.
-         Că nici măcar n-au aselenizat, că e totul poveste...
-         Scris!
-         Atunci despre civilizaţii necunoscute... De pildă dropa...
-         Am scris demult.
-         Găuri negre.
-         ...
-         Universuri paralele, descoperiri miraculoase, călătorii în timp, apariţii, cronovizor, secrete la Vatican, monştri...
Figura lui rămase impasibilă.
-         Am scris despre toate astea. Sunt în impas; nici misterele nu mai sunt ce-au fost cândva.
-         Postează ceva despre fantome, tot vine Halloweenul.
-         Ei, aş! Ce se mai poate spune despre fantome, zombie şi alţi bau-bau? Eu am un blog serios.
-         Abordează problema din altă perspectivă. Chiar şi din subiecte răsuflate, cum este cel cu morţii-vii de exemplu, tot se mai poate scoate ceva.
-         Never!
-         Facem pariu? Tot n-am ce cadou să-ţi fac de acest Halloween, îţi dedic o poveste.
-         Cine ar citi aşa ceva?
-         Lasă că vezi tu! Sandu, Tetris, Fosile, Acuarele, Cafeauata, Claudia, Vania, Cella, Ion, Alin, Simona, Cristina, Gabriela, Tiberiu, Psi, Rodica, Elisa, Adriana-Maria, Emilia, Daria, Donca, Mihaela, Adela, Anda, Diana, Ana, Gina, dar mai ales Vero cu Grişka se vor înghesui să afle despre ce este vorba.
-         Of! Eşti de groază! Ai prea mulţi prieteni care ţin cu tine. Dar mi-ai dat o idee: voi scrie despre conspiraţii.